Thursday, April 12, 2007

Mie-mi place sa ma joc....

...Hrana spiritului oamenilor contemporani:micile rautati, sicane, barfe...hmm...ne place sa glumim pe seama altora, sa-i luam la misto, sa-i tachinam...pana la exasperare. Asta ne face sa ne amuzam copios...dupa care sa continuam cu gluma pana e mai mult decat expirata si incepe sa agaseze. Cine nu a gasit macar o data o persoana pe seama careia sa se amuze copios? Eu fac asta...des...in gand sau cu altii (my evil funny friens...si neuronel). De fiecare data cand am o replica buna (cu cat mai usturatoare cu atat mai bine) ego-ul meu chicoteste, sare, rade...reusesc sa fiu sarcastica/ironica si in cele mai morbide, triste, nepotrivite momente (gen saracii invalizi din herastrau care incercau sa se sarute....nu continui - nu e cazul...eram cam...stiti...dupa o seara plina...). Pe moment...ego-ul meu imi multumeste...dar cand ma bag in pat...imi simt sufletul si capul greu...:))...si ma gandesc de ce uneori dau dovada de nerusinare si sarcasm absolut...cand eu sunt doar o fetita mica si draguta? Nu stiu...m-am gandit la posibilitatea unei dedublari dar am exclus-o ulterior (tania e doar una, unica bla bla)...si mi-am dat seama ca absolut nimeni nu rezista tentatiei de a da cateva replici acide uneori, de a face o ironie fina...mai ales atunci cand stie ca e capabil! Eu sunt capabila si o fac...ideea e ca lumea sa inteleaga ca nu e nimic personal...este doar unul dintre cele cateva talente pe care le detin...si se intampla...nu iau pe nimeni in vizor...(chiar daca...) totul este spontan...toate spiritele au nevoie de hrana...iar eu ca fetita draguta, simpatica si avida de experimentare si cunoastere am devenit gurmanda...iar atunci cand imi parasesc barlogul...plictisita fiind de net, televizor, carti, discutii elevate cu fel si fel de rude s.a.m.d. imi ofer o gustarica pe unde apuc (la party,bar,munte,afara,altii acasa etc.) compusa din putin sarcasm, ironie, glumite si jocuri. Fara putina joaca (orice fel...sotron, leapsa, twister, cu mintea altora, de-a soarecele si pisica...) wonderland nu ar mai fi la fel de funny...:)

No comments: