Friday, April 20, 2007

Daca altii pot...la noi ce se intampla? sau ...cum prefera romanul sa poarte ochelari de cal :(

Astazi o prietena de-a mea (merci, merci, merci) mi-a dat link-ul unui site genial....pe care ar trebui sa il viziteze mai multa lume: http://www.hel-looks.com/ . Dupa ce am facut turul de rigoare nu am putut sa nu ma intreb: cum de pustii lor la 13 ani se imbraca mult mai bine decat toate fetele stilate si pustii cool din Bucuresti? Noi de ce nu indraznim? Am incercat o perioada sa atrag adepti pentru street-style-ul japonez...nu a mers...toata lumea ma arata cu degetul, ma fluiera, ba chair ma injura daca avea ocazia. Ei bine...am continuat sa ma imbrac haotic si ciudat pentru ca asa mi-e felul. Acum unii ma admira, altii ma judeca...dar eu ma imt bine... Revenind la subiect...intr-o tara ce a fost tinuta in umbra comunismului atata timp chiar exista o baza pentru creearea unor stiluri aparte. Tips: sh-urile, combinatiile de vechi si nou, mai multa culoare, adaugarea unor elemente proprii la haine ce par demodate sau (ca sa fac si reclama gratuita :)) ) cateva sfaturi de la persoane care chiar se chinui sa creeze stiluri personale. In plus ar trebui sa se renunte la copiatul prost si aiurea al modelului occidental. Spre exemplu tinerii din Polonia sau Rusia adopta stiluri diferite, foarte ok combinand elemente traditionale cu cele noi si occidentale.
Inloc sa visati la haine scumpe, aurii, pe care scrie firma mare cat gardu' ati putea sa incercati sa inventati noi combinatii, sa asortati haine din cele mai ciudate, sa dati iama in sifonierul bunicii sau in magazine foarte ieftine, in care, daca aveti rabdare veti gasi tot felul de mici lucruri care va pot completa tinuta cu mare succes. Eu sunt optimista si cred ca inca nu este timpul pierdut. Nu trebuie sa fim o mare turma de oi....sa renuntati sa credeti ca tot ce poarta Beyonce si Anda Adam e ok si sa incercati sa va formati un stil propriu, viu si inspirat din cele mai ciudate locuri. Este un subiect care chiar ma intereseaza si voi reveni asupra lui. Chiar sper ca exista oameni deschisi la minte care sa inteleaga ca moda nu e cea din "cosmo" sau "elle" si pentru a fi frumos si apreciat nu trebuie sa dai 20 de milioane pe o pereche de pantofi moschino ci sa te faci admirat prin felul tau de a fi si prin stilul personal de a purta ceva.

1 comment:

Bogdan said...

nici nu am citit tot. pe de o parte lupti impotriva consumismului si pe de alta ai preocupari legate de moda, stil etc. se bat cap in cap