Sunday, April 29, 2007

In ce hal a ajuns homo sapiens sapiens....sau mai bine o ardeam maimute...

Stare de scarba totala. Toata lumea plecata de 1 mai....chiar si cei care se plangeau ca vama veche e prea mult pentru ei...apatie, isterie, ploaie, nervi? Nimic din toate astea....dupa o sueta cu vivaldi (ceva inlocuitor cand prietenii te lasa fara sub pretextul "hai la mare")...imi dau seama k am putini prieteni...dar aia sunt geniali. E super sa iti dai seama cine merita si cine nu...revelatiile curg garla cand nu ai ce face si contemplezi non-stop...asteptand ceva...nu se stie ce...sunt fericita...ca imi pot da seama cu usurinta de multe chestii...chiar daca doare putin la inceput...te obisnuiesti cu ideea ca oamenii sunt rai pentru ca sunt oameni si ca sunt oameni pentru ca au capacitatea de a fi rau....Sunt sigura ca nici hienele nu sunt la fel de rele ca oamenii...e vorba doar de instinctul de supravietuire care la specia umana a luat forme aiurea de egoism, egocentrism, calicime etc. Cum mi-am propus ca blog-ul meu sa aiba ceva cultural, artistic, fashion-gen...nu o sa omit sa recomand "Lumea animalelor"...o carte care te face sa intelegi ca orice animal, oricat de scabros ar fi el o arde mai bine ca tine...si sa va recomand o doza repetata de Animal Planet...ca sa vada si vipera/hiena/tigrul/bla bla din fiecare...ca un pic de respect exista peste tot...doar noi, oamenii, am alterat acest sentiment (de respect)...transformandu-l in ipocrizie/ura...si as zice indiferenta...dar sunt putini...si chiar de apreciat oamenii care o pot arde indiferent...in loc sa sfasie din carnea altora pentru a-si apara paranoia si a-si peria orgoliul...asta este...suntem oameni...fiinte superioare...dar incapabile de comuniune cu natura (majoritatea)...si de respectare a integritatii altora...FIECARE PENTRU EL...deviza unei societati...autodisrugatoare...care va disparea din prea-mult....

1 comment:

fiorella said...

oh da : avand in vedere ca tocmai ti-am lecturat questo saggio tuo , imi permit sa iti las un comment tocmai pentru ca il consider foarte aggiornato e reale .
termenii in italiana nu ii folosesc dintr-un snobism acut ci din cauza surmenajului ce ma afecteaza .