Tuesday, September 4, 2007

DeltaMusicFest sau cum am redescoperit o stea

Cu ocazia DeltaMusicFest am redescoperit locul cel mai drag mie: Sfantu Gheorghe, Tulcea. Acesta, dupa cum am scris si acum ceva timp, este locul in care am copilarit, am crescut, mi-am format o mare parte a personalitatii mele. Sfantu este locul in care am invatat ca fiecare lucru din jurul meu are o poveste de impartasit si ca tot ceea ce trebuie sa fac este sa stiu sa ascult. Ca de fiecare data m-am incarcat cu energie, am primit cele mai pure si pozitive vibratii din partea naturii, am plans, am ras si am descoperit lucruri noi. Ceea ce a facut ca aceasta vizita la capatul lumii sa fie atat de speciala a fost prezenta proetenilor mei si festivalul de muzica. Intotdeauna mi-am dorit ca la Sfantu sa aiba loc un eveniment care sa adune multa lume frumoasa care sa fie capabila sa primeasca atata energie. Organizarea festivalului a fost primul lucru care m-a impresionat profund, pentru ca este prima oara cand vad un eveniment organizar impecabil cap-coada la noi in tara. Totul a fost extraordinar de bine pus la punct, de la transport, la cazare, la muzica, sonorizare, visuals etc. Nici macar ploaia continua nu a putut strica party-ul si buna dispozitie.
M-am distrat, m-am incarcat si am dansat...am vazut cum locul acela se deschide pentru noi...cum ne lasa sa fim fericiti si sa ne bucuram de tot ceea ce ne poate oferi. Sunt sigura ca si artistii invitati la eveniment au simtit toata bunatatea locului. Am vazut cum prietenii mei s-au lasat invaluiti de magia acelor locuri. Din pacate nu pot sa sustin ca toti oamenii prezenti acolo au inteles...dar cei care au vrut sa auda au ascultat (muzica, valurile, pasarile, sfaturile). Coltul acela de natura, plin de magie si misticism ne-a permis sa petrecem timp de trei nopti clipe de neuitat...ce ar trebui insa sa nu uitam noi este faptul ca astfel de locuri se deschid cu atata generozitate pt noi numai daca stim sa le respectam si sa le iubim.
Pe langa toate astea am redescoperit o stea...steaua pe care mi-o alegeam in fiecare vara la Sfantu ca sa imi poarte noroc...steaua care imi zambeste in fiecare noapte si care imi lumineaza calea...
(www.deltamusicfest.ro)

No comments: